سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران در شرایط جنگی

با توجه به اینکه بلاگ اسکای این روزها حالت متزلزلی پیدا کرده و با توجه به تجربه پرونده شدن مطالبم در پرشین بلاگ و در بلاگفا، تصمیم گرفته ام که این وبلاگ خواهری رو مخصوصا برای مطالبم در ارتباط با جنگ احتمالی ایران، بگذارم این جا.

فکر میکنم این روزها همه دیگه آگاه شده باشن که اجرای قوانین فعلی کشور منوط به تابعیت از جمع میشه. بالطبع در این شرایط، عده ای اقلیت حقشون خورده میشه. درواقع در حال حاضر بسیاری از سازمانهای کشور با قوانین 40 سال پیش اداره می شوند و از این رو با توجه به مناسبات امروز، آن ها خودبخود در حال متلاشی شدن هستند. با توجه به این نکات که گفته م، و باتوجه به سمت و سوی برخی کشورهای دیگر و حتی گاهی خود ایران البته به سمت بیشتر سکولاری شدن، ایران و بسیاری کشورها پیش بینی جنگ را برای حداقل 3 سال آینده برای ایران کرده اند.

احتمال جنگ برای شهری مثل مشهد بسیار بالا رفته است. دلیل این پیش بینی را می توانید از مانورهای پیچیده هواپیماهای جنگی چند ماه اخیر و تجهیز بیمارستان های ایران و خصوصا مشهد بیابید. در حال حاضر پس از تجهیز بیمارستان امام رضا، و قائم دولت مشغول تجهیز بیمارستان بنت الهدی می باشد. از طریق اخبار هم احتمالا شنیده اید که سایر شهرها مثل اصفهان به صورت خصوصی بیمارستان هایشان را تجهیز کرده اند. از طرف دیگر تعداد داکیومنتهای تحقیقاتی آمریکا برای مقصر جلوه دادن ایران و هدف قرار دادن شهری مثل مشهد رو به افزایش است.

هر جاسوسی می داند که این تجهیزات از علائم جنگ برای یک کشور است. در حال حاضر سایر کشورها مثل جنگ جهانی دوم در پی به دست آوردن منافعشان از جنگ محتمل هستند.

بسیار محتاط باشین، و خودتون رو برای یک جنگ تمام عیار در حد جنگ جهانی سوم آماده کنید. اگرچه ممکن است این جنگ باز هم با اسم داعش به وقوع بپیوندد.

 

پ.ن. 1: مطالب این وبلاگ قبلا در وبلاگ خواهری khanehfarda.blogsky.com منتشر شده. فعلا، چون هنوز مطالب آنجا غیرقابل دسترس نشده ن، این وبلاگ نقش کمتری نسبت به وبلاگ فعلی «آه» داره.

پ.ن.: من با توجه به این مساله صفحه جدیدی تحت عنوان «آمادگی دفاعی» اضافه میکنم تا مطالب مرتبط را آنجا بگذارم.